پزشکی میکرو چینی Osmotherapy: امید تازه از بیماران مبتلا به بیماری کلیه
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

همانطور که همه ما می دانیم، بیماری مزمن کلیه را به ارومیه در گذشته توسعه یافته است و هیچ درمان مؤثر برای درمان آن را در سنتی وجود دارد. بنابراین بیماران به دنبال برخی از روش های درمانی جدید برای از بین بردن درد آنها ناشی از این بیماری رنج می برند. طب میکرو چینی Osmotheapy آورد امید تازه ای به آنها، آن را باور نمی کند؟ خواندن مطالب زیر را برای دریافت پاسخ مناسب.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy چیست؟

این یک نوع منحصر به فرد طب چینی درمان خارجی، استفاده از کیسه های گیاهی با طب چینی مواد فعال را در پشت بیمار، موازی با کلیه خود، طحالی شو شن، گیاهان مولکول های ارتعاش از دستگاه درمان، نفوذ از طریق بدن انسان از پوست است ، فضای سلولی و فضای بافت و پی در پی صفحه اسطرلاب، در نهایت به کلیه گرفتن برای بهبود میکرو گردش خون کلیه ها و بازگرداندن عملکرد کلیه های آسیب دیده به طور موثر. با کمک از این درمان، عملکرد کلیه های آسیب دیده را می توان تعمیر و عملکرد باقیمانده کلیه را می توان محافظت می شود.

چرا کارشناسان گفت: آن را امید تازه ای برای بیماران مبتلا به CKD؟

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یک نوع منحصر به فرد درمان خارجی، آن را آسان به جذب می شود و دارای قابلیت نفوذ قوی. کارشناسان می گویند که، حدود 65 درصد از بخش طب چینی فعال می تواند بخشی زخم های پوست و خون دست و درمان این بیماری را از ریشه آن است. این متفاوت است از سنتی شفاهی پزشکی چینی که نیاز به دستگاه گوارش هضم می شود، پس از آن خواهد شکم خود و سیستم هضم صدمه دیده است. با بزرگ شدن عروق، ضد التهاب، ضد انعقاد و ضد ترومبوز، می تواند پیشرفت فیبروز کلیوی جلوگیری و محافظت از عملکرد کلیه باقی مانده.

با ویژگی های خوب بالا، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy آورد امید تازه برای بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه. اگر شما از مشکلات دیگر، لطفا به ما ایمیل. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

 

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy: امید تازه از بیماران مبتلا به بیماری کلیه





:: برچسب‌ها: میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، بیماری مزمن کلیه، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی: امید تازه از بیماران مبتلا به بیماری کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 293
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 2 مرداد 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: